my homie <3

adina är den bästa som finns jag är med henne hela tiden i skolan hon är underbar och det finns ingen som jag kan lita på mer än henne. hon är min enda Homie som jag aldrig att kommer lämna. Hon är bra på allt och det finns inget dåligt med henne men ibland kan jag vara taskig mot henne just drf skriver jag det här inlägget t henne.för att visa min stora kärlek, jag älskar dig min syster your everything  for me.Sen har vi hennes syster inte lika tung som min homie men hon finns också hon är den andra tjejen som jag litar på och hon.. finns inte mycket att säga om henne det var det enda älskar henne lite bara….. sen finns det den där yonis också han är min killhomie men det slår inte adina så nu har jag skrivit klart om dom tre personerna jag ville skriva om vi ses snart igen om ett år kanske ciao  // mr. Cortez

Kommentarer
Postat av: yasmine

adina din gaaaayyy!! skriver om sig själv va? o herregud.. du trodde.. han älskar mig mer än dig din gaay.

2012-02-08 @ 12:18:11
Postat av: adina

va menaru... det var fhaaan joel som skrev om mig jag satt bredvid... guuuuud

2012-02-08 @ 12:21:40
Postat av: yasmine

i was there.

2012-02-08 @ 22:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0